Call-to-action (CTA) – 5 причини да гo включите

Call to action CTA

Съдържание

    Призивите за действие (Call-To-Actions – CTA) са съществена част от всеки уебсайт. Те могат да помогнат на посетителите да предприемат конкретни действия, за да изпълнят целите на вашия онлайн бизнес. Призивът за действие е много важен и при писането на копи за социални мрежи.

    В тях включваме действия като закупуване на продукт или услуга, записване в списъка ви с абонати, включване в игра и други.

    Нека разгледаме пет предимства от използването на Call-To-Action, които могат да повишат ефективността на уебсайта ви и стратегията за социалните мрежи:

    1. Държите ги ангажирани

    CTA могат да мотивират посетителите и последователите ви да взаимодействат и да се ангажират с това, което предлагате и за което говорите. Като ги насочвате към предприемане на конкретни действия, можете да ги насърчите да разберат повече за продуктите или услугите ви, да се поинтересуват от историята ви и от вашата личност.

    В сайтовете целта на CTA бутоните е много по-конкретна. Докато в копито действията може да са различни и винаги са обвързани с останалата част от текста. Може да се включи и във всяка част от него, но най-често в самия му край. Така че не пренебрегвайте резултатите, които може да ви донесе този призив.

    2. Повече потребители стават клиенти

    Когато комбинирате разнообразни и добре подбрани CTA, това може много ефективно да превърне посетителите в клиенти. Когато посетителите разглеждат сайта ви, е важно да им помогнете да се насочат към уебстраниците, които искате да видят. Потребителят вижда това, което вие му показвате. Предприема действията, които вие му предлагате, така че малко или много от вас зависи какво ще предприеме като действие той.

    Дори и на страници с много текст, добре поставеният CTA може да помогне на посетителите ви да се превърнат в пълноправни клиенти.

    3. По-голяма роля на имейл маркетинга

    CTA са основна част от изграждането на мейл листа. Чрез тях можете да приветствате новите последователи да се абонират за вашите имейл кампании и да изградите дълготрайна връзка с тях. Имейл бюлетинът е важен в този смисъл, защото предоставя ценно съдържание и съобщава за всички новости.

    Когато използвате бутон за абониране в сайта си по атрактивен начин, е по-лесно да убедите посетителите да направят тази стъпка, но трябва да знаят, че ще получават допълнително, полезно съдържание, а това ще ви донесе на вас ангажирани потребители и клиенти.

    4. Информиране на посетителите за продуктите/услугите ви

    Като оставим настрана имейлите и бюлетините, самите CTA предоставят възможност да споделите ценна информация и да информирате посетителите за това, което предлагате. CTA могат да се използват за предоставяне на допълнителна информация, като например:

    Като подчертаете предимствата на вашите продукти или услуги, можете да помогнете на посетителите да разберат как могат да се възползват от сътрудничеството с вас и да ви станат клиенти.

    5. Насърчавате ги да споделят

    Тъй като по-голямата част от посетителите използват някакъв вид социални мрежи, използването на ангажиращи CTA в сайт може да ги подтикне да споделят вашето съдържание или да ви препоръчат на други хора. Като предоставите бутони за споделяне в социалните мрежи, е въпрос на време да започнат да споделят за вас. Ако пък става дума за CTA в копи – то е много важно да предизвикаме коментари, споделяния, лайкове. Тези действия също ни помагат да се развиваме.

    Призивите за действие (CTA) играят решаваща роля в насочването на потребителите по време на пътуването им в даден уебсайт, повишават използваемостта и в крайна сметка водят до нови клиенти много често. Има много други ползи от използването на CTA, но това са 5-те основни причини, поради които просто е задължително да ги използвате! Чрез включването на убедителни CTA можете да подобрите потребителското изживяване на посетителите си и да ги насърчите да ви помогнат да се развиете.

    Вижте Още

    имейл маркетинг

    Имейл маркетинг: 9 причини защо е важен

    Със сигурност сте били "жертва" на имейл маркетинг, чували сте за него или дори знаете…

    5 съвета за организиране на времето за фрийлансъри

    Гъвкавият график крие и някои подводни камъни. Гъвкавостта може да ви донесе по-добър баланс между…
    ascentdevelopment company

    Ascent Development: Защо е важно как правим сайта си?

    Едно интервю със сепциалистите от Ascent Development

    Отзиви

    Боряна Момчилова

    Главен редактор на „Животворна“ Управител на дигитална агенция „ДУМАМ”

    Работя с Деница от около 6 месеца. Още в началото тя ме спечели със своя професионализъм,
    точност и коректност при изпълнението на задачите си като копирайтър. Текстовете, които
    създава, са лесни за четене, актуални и привличащи интереса на аудиторията. Към момента
    нейни статии са сред най-четените в сайта „Животворна“.

    Освен това Деница създава постове за Facebook и Instagram за наши клиенти, които се
    отличават с интригуващ стил и отговарят на всички маркетинг изисквания.

    Качествата, които много ценя в Деница, са: отговорността при поет ангажимент, детайлното
    изпипване на всеки текст, умението бързо да се учи и адаптира, спазването на крайни срокове
    и ентусиазмът за работа.

    Деница е професионалист, на когото спокойно възлагам задачи, които да бъдат успешно
    изпълнени от начало до край, без нужда от моята намеса.

    Симеон Беневреков

    Forthweb Studio

    Съвместната ни работата с Деница беше изключително полезна. Проектът беше разработка
    на социална E-learning платформа и Дени определено успя да разработи подходящо
    съдържание, което да представи концепцията на платформата по максимално семпъл и
    същевременно завладяващ начин.

    Виктор Хаддад

    Ascent Development

    Дени е изключителен професионалист. Тя вниква много бързо в работния процес и лесно
    достига желания резултат.

    Лилия Манолва

    Хюман дизайн специалист

    Разпознах Дени като точния за себе си човек още от първата ни лична среща! Освен, че
    работата ѝ дава резултати (което безспорно е най-важното), се радвам на нейния
    индивидуален подход, отношение, високо ниво на организираност и внимание към детайла.