Социалните мрежи и 5-те маркетингови грешки, които правим

социалните мрежи

Съдържание

    Наблюдавайки постове в социалните мрежи на редица бизнеси, а и вследствие на вече натрупания ми опит и поддържането на Copy Craft, мога да кажа, че всички сме правили или правим няколко маркетингови грешки при създаването на съдържание в социалните мрежи, които ни пречат да развиваме профилите си. Подбрах петте най-често срещани, които могат да са ви от полза.

    Грешка 1: Фокусиране върху количеството, а не върху качеството

    Публикуването на по-малко публикации умножава 3 пъти обхвата и ангажираността, които ни носят. Колко е малко и колко е много всъщност?

    Повече от един път на ден в общия случай не е необходимо. Разбира се, има изключения, но особено за Facebook – обичайно се залага на 3-4 пъти седмично и това е напълно достатъчно. Няма точни цифри, но за Instagram е нужно да пускате стори всеки ден. От това не може да се избяга, за да имате успех.

    Освен това по този начин публикувате само най-важното и е по-трудно да се изчерпате.

    Собствениците на малък бизнес и самостоятелните мениджъри на социални медии обикновено нямат време да създават или намират достатъчно висококачествено съдържание, за да публикуват три-пет пъти на ден във Facebook или да туитват 10 пъти на ден в Twitter. Като намалите броя на публикациите всеки ден, можете да се съсредоточите върху качеството на публикациите, а не върху тяхното количество.

    Грешка 2: Да сте във всички платформи

    Не се чувствайте длъжни да сте навсякъде. Ако изеберете специалист, който да ръководи социалните ви мрежи, той ще ви каже кои могат да бъдат от полза за вашите цели.

    Всяка допълнителна платформа, в която вашият бизнес е активен, означава допълнително време и усилия, необходими за създаване на чудесно и подходящо съдържание за тази платформа и за ангажиране с последователите ви в нея.

    Направете анализ на резултатите ви във всеки от профилите ви в социалните медии и преценете кои канали са ефективни за вашия бизнес и кои не. Като се оттеглите от платформите на социалните мрежи, които може да не са подходящи за вашия бизнес или да не се представят добре, можете да удвоите усилията си върху тези, които са подходящи.

    Грешка 3: Споделяне само на собствено съдържание в социалните мрежи

    Наистина ли искаме да изпращаме трафик към чужд уебсайт, а не към своя? Може би и вие разсъждавате по този начин, но истината е, че споделянето на чуждо съдържание може да помогне за развитието на вашия профил изключително много.

    Публикуването на качествено съдържание от други хора увеличава осведомеността за вашата марка и ще увеличи броя на последователите ви във Facebook. Тези части от съдържанието достигат до хора, които може да не са чували за вас преди, и така да развиете аудиторията си.

    Грешка 4: Не мислите за потребителски генерираното съдържание (UGC)

    Случвало ли ви се е да публикувате много и качествено съдържание, но някак да не срещате достатъчно интерес. UGC сигурно може

    Чрез подбиране на снимки, от които се интересува целевата ви аудитория, можете да се с сдобиете с повече ангажирани последователи в Instagram.

    Това е техниката, която използват развитите акаунти за бързо намиране на нови последователи.

    Грешка 5 : Не качвате видеоклипове в социалните мрежи

    Видеоклиповете в социалните мрежи носят до пет пъти повече ангажираност и все пак това ни е целта, нали? Още по-хубаво е, ако ги обвържете с други платформи, например клипове от You Tube.

    Quintly анализира над шест милиона публикации във Facebook и установява, че видеоклиповете, качени във Facebook, получават повече ангажираност и споделяния, отколкото видеоклиповете от YouTube във Facebook.

     

    Избягвайки тези 5 грешки в социалните мрежи, можете да увеличите аудиторията си и бързо ще видите положителни резултати от публикуваното от вас съдържание.

    Още грешки можете да видите ТУК

    Вижте Още

    имейл маркетинг

    Имейл маркетинг: 9 причини защо е важен

    Със сигурност сте били "жертва" на имейл маркетинг, чували сте за него или дори знаете…

    5 съвета за организиране на времето за фрийлансъри

    Гъвкавият график крие и някои подводни камъни. Гъвкавостта може да ви донесе по-добър баланс между…
    ascentdevelopment company

    Ascent Development: Защо е важно как правим сайта си?

    Едно интервю със сепциалистите от Ascent Development

    Отзиви

    Боряна Момчилова

    Главен редактор на „Животворна“ Управител на дигитална агенция „ДУМАМ”

    Работя с Деница от около 6 месеца. Още в началото тя ме спечели със своя професионализъм,
    точност и коректност при изпълнението на задачите си като копирайтър. Текстовете, които
    създава, са лесни за четене, актуални и привличащи интереса на аудиторията. Към момента
    нейни статии са сред най-четените в сайта „Животворна“.

    Освен това Деница създава постове за Facebook и Instagram за наши клиенти, които се
    отличават с интригуващ стил и отговарят на всички маркетинг изисквания.

    Качествата, които много ценя в Деница, са: отговорността при поет ангажимент, детайлното
    изпипване на всеки текст, умението бързо да се учи и адаптира, спазването на крайни срокове
    и ентусиазмът за работа.

    Деница е професионалист, на когото спокойно възлагам задачи, които да бъдат успешно
    изпълнени от начало до край, без нужда от моята намеса.

    Симеон Беневреков

    Forthweb Studio

    Съвместната ни работата с Деница беше изключително полезна. Проектът беше разработка
    на социална E-learning платформа и Дени определено успя да разработи подходящо
    съдържание, което да представи концепцията на платформата по максимално семпъл и
    същевременно завладяващ начин.

    Виктор Хаддад

    Ascent Development

    Дени е изключителен професионалист. Тя вниква много бързо в работния процес и лесно
    достига желания резултат.

    Лилия Манолва

    Хюман дизайн специалист

    Разпознах Дени като точния за себе си човек още от първата ни лична среща! Освен, че
    работата ѝ дава резултати (което безспорно е най-важното), се радвам на нейния
    индивидуален подход, отношение, високо ниво на организираност и внимание към детайла.